info@loop.si
Cesta XIV. divizije 51, 2000 Maribor

02 / 620 55 70

Potrebujete pomoč?

Milesight predstavlja nov slogan “Make Sensing Matter”

Milesight, vodilni ponudnik inovativnih izdelkov za internet stvari (IoT) in varnostne izdelke, s ponosom predstavlja svoj novi slogan: “Make Sensing Matter,” ki zajema njihovo nepreklicno zavezanost na treh ključnih področjih:

1. Uporaba senzorskih izdelkov za zajem pomenljivih podatkov

Podatki združujejo fizični in digitalni svet ter spodbujajo poslovno inovacijo ter preobrazbo. Z zagotavljanjem večnamenskih senzorskih izdelkov igra Milesight ključno vlogo pri zajemanju pomenljivih podatkov iz fizičnega sveta. Njihov raznovrsten nabor senzorjev IoT in senzorskih kamer digitalizira kakovost notranjega zraka, zasedenost pisarn, prometne tokove, mestne ulice in še veliko več. Ta bogat mozaik informacij pooblašča stranke Milesight, da izluščijo uporabne vpoglede, kar vodi k optimiziranemu sprejemanju odločitev.

2. Agilno odzivanje na specifične potrebe strank

Milesight se osredotoča ne le na kompetentnost izdelka, temveč tudi na ustvarjanje resničnih, pozitivnih vplivov za svoje stranke. Z vodilnim odnosom do strank in obsežnim tehnološkim znanjem je podjetje vedno hitrejše pri zaznavanju, razumevanju in odzivanju na spreminjajoči se trg in zahteve. Ta raven agilnosti poganja njihovo rast na področjih pametnih zgradb, inteligentnega prometa, inteligentnega nadzora, pametnih mest in bolj specifičnih aplikacij in scenarijev.

“Odzivnost ni le storitev; je naša gonilna sila rasti,” poudarja g. Leon Jiang, podpredsednik podjetja Milesight. “Vsaka rešitev, ki jo implementiramo, je korak k našemu skupnemu uspehu.”

3. Povečanje vrednosti skozi partnerstva

Sodelovanje leži v osrčju uspeha podjetja Milesight. Podjetje spodbuja močna partnerstva z tehnološkimi partnerji, distributerji, prodajalci, integratorji sistemov in ponudniki rešitev. Z ustvarjanjem robustnega ekosistema Milesight povečuje vpliv svojih ponudb.

“Naš nov slogan odraža naš osredotočen poudarek na tem, kar prinaša vrednost,” pravi g. Jiang. “Senziranje ustvarja podatke, vendar je izluščevanje vpogledov iz njih tisto, kar je pomembno. Na koncu gre za izkoriščanje senziranja za reševanje izzivov, povečanje učinkovitosti in osnaževanje podjetij.”